با افزایش جمعیت و افزایش خطوط تلفن نیاز به ساخت دستگاهی جهت کنترل خطوط تلفن و هدایت تماسها به مقصد های متعدد احساس گردید. در ابتدا دستگاهی جهت اتصال خطوط تلفن ابداع شد که توسط نیروی انسانی کنترل و هدایت می گردید. این دستگاه در نزدیک ترین محل به منازل و ادارات نصب می شد و تنها کار این دستگاه اتصال خطوط تلفن از یک زوج سیم توسط نیروی انسانی بود. اما با افزایش تعداد خطوط این دستگاه مشکل شرکت ها و افراد را حل نمی کرد، تا اینکه دستگاه های تلفن سانترال وارد بازار شد. 

دستگاه تلفن سانترال می تواند مانند یک مخابرات کوچک داخل سازمان ها، ادارات، شرکت ها، بیمارستان ها، هتل ها و. با به اشتراک گذاشتن خطوط شهری برای تمام داخلی ها مورد استفاده قرار بگیرد. دستگاه تلفن سانترال دارای چند خط شهری و چندین خط داخلی می باشد که می تواند بصورت خودکار و بدون دخالت نیروی انسانی، تماسها را با توجه به شماره های گرفته شده بین خطوط شهری و داخلی هدایت نماید.

تلفن سانترال دستگاهی است که مجموعه ای از خطوط شهری را به تعدادی خطوط داخلی تقسیم می کند. سانترال دستگاهی است که برای شما این مشکل را رفع می کند. استفاده از دستگاه سانترال در مجموعه باعث می شود که هر کارمند بتواند با استفاده از همان یک عدد تلفن،به تمامی خطوط دسترسی داشته باشد.  در واقع استفاده از سانترال باعث می شود که شما یک شبکه خصوصی و محلی را برای مجموعه خود بسازید که علاوه بر اینکه کارمندان می توانند بدون پرداخت هزینه با هم ارتباط برقرار کنند، می توانند به اشتراک گذاری مطالب بپردازند.

 

مزایای تلفن سانترال:

۱-کنترل چند خط شهری و داخلی با یک عدد تلفن رومیزی

۲-ارتباط داخلی با دیگر اتاق های داخل سازمان، بدون هزینه تلفن

۳-پشت خط نگهداشتن چند نفر به طور همزمان

۴-وصل شدن هر خط به اپراتور

۵-قابلیت منشی اتوماتیک  (پخش پیغام برای فرد پشت خط  مثل واحد عدد یک واحد حسابداری عدد ۲ و ) 

۶-کنترل تماس داخلی برای کاهش هزینه تلفن 


نیازمندیهای صنعت ساختمان خطوط ,تلفن ,داخلی ,سانترال ,شهری ,دستگاه ,خطوط تلفن ,خطوط شهری ,نیروی انسانی ,توسط نیروی ,اتصال خطوط ,توسط نیروی انسانی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

همه چی موجوده کانون فرهنگی هنری انتظار نصرآباد بلاگی برای یو فایل جمعیت هلال احمر شهرستان اسکو اخبار فوتبال جهان دانلودیا ولی الله چای گرم